اسلامی:پیروزی در مقابل شهرداری گرگان نتیجه تمرینات سنگین و مستمر بود

محمد رضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین پس از پیروزی مقابل تیم شهرداری گرگان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امروز شاهد یک بازی زیبا و جنگنده از طرف هر دو تیم بودیم که خدا را شکر این تیم ما بود که در نهایت توانست نتیجه را به سود خود به پایان ببرد.

وی افزود: باید این برد را به تمام بازیکنان تیم و مسئولان فهیم بسکتبال قزوین تبریک گفت که با حمایت خوب از تیم ما دارند به بسکتبال قزوین کمک می کنند.

اسلامی با اشاره به نقش تماشاگران در این برد خانگی تصریح کرد: من بارها در گفت و گو با خبرگزاری مهر گفته ام و بازهم می گویم این تماشاگران پرشور سرمایه های ورزش شهر قزوین هستند و ما برای شاد کردن آنها اینجا هستیم و تلاش خودمان را می کنیم تا بتوانیم در هر بازی حامیان اصلی خود را شاد از سالن ورزشی خارج کنیم.

اسلامی با اشاره به وضعیت تیم شهرداری گرگان نیز گفت: این تیم یکی از تیم های خوب لیگ برتر است که من به شما قول می دهم که خواهد توانست در هفته های آتی نتایج نیم فصل اول مسابقات خود را جبران کند به خصوص حالا که از یک بازیکن خارجی بسیار حرفه ای نیز بهره می گیرند.

سرمربی تیم هفت الماس قزوین در خصوص داوری این دیدار نیز بیان کرد: من با خودم عهد کرده ام که درباره داوری صحبتی نکنم؛ اما فکر می کنم داوری امروز مشکل زیادی نداشت و خوب توانست بازی را  اداره کند.

تیم هفت الماس قزوین در هفته اول رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور عصر امروز توانست در سالن شهید بابایی تیم شهرداری گرگان را با حساب 61 بر 53 مغلوب کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: